My Home.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janine - WaarBenJij.nu My Home.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janine - WaarBenJij.nu

My Home..

Blijf op de hoogte en volg Janine

10 November 2012 | Australië, Sydney

Lieve allemaal!

Alweer een paar weken verder en nog steeds gaat alles goed!
Stiekem ben ik flink af aan het tellen tot aan eind Januari om mijn reis nog verder uit te breiden.
Maar tot die tijd geniet ik nog van het leventje in dit lieve Australische gezin en alles wat er bij komt kijken.

Ik dacht, misschien vinden jullie het wel leuk om te zien waar ik woon en leef.
Dus voeg ik bij dit verhaaltje een aantal foto’s toe van mijn thuis hier in Australië en ook van de omgeving!

Over drie weken begint hier het zomerseizoen, terwijl bij jullie weer gezellig de verwarming en de kaarsjes aan gaan en iedereen onder een fleecedeken op de bank ligt!
Hier zal het tegen die tijd boven de 30 graden zijn, maar Kaitlin heeft over vijf weken zomervakantie dus kunnen we lekker iedere dag gaan zwemmen en van de zon gaan genieten!
Ze heeft vakantie totdat ik de familie hier ga verlaten, dus we kunnen nog heel veel tijd met elkaar doorbrengen die laatste weken! Ik heb er heel veel zin in!

Tiny en Wim, ik vlieg naar Auckland en daar komt mijn oude klasgenootje me waarschijnlijk ophalen met haar familie en dan gaan we denk ik naar Hamilton waar haar ouders wonen.
Ik hoop dat ze mij een stukje van de mooie natuurgebieden in Nieuw-Zeeland kunnen laten zien!
Ik ben maar 16 dagen in Nieuw-Zeeland, dus heel veel zal ik niet kunnen ondernemen. Maar als jullie tips hebben over iets wat ik zeker zou moeten zien dan kan ik dat vast wel doen!

Tot snel weer!
Liefs Janine

  • 10 November 2012 - 19:42

    Marleen Xx:

    Hé Janine, leuk berichtje weer en mooi dat je foto's hebt toegevoegd. Kan iedereen jouw "paleisje" bewonderen. Héél veel groetjes, xxxxxxxx Marleen & Gerard

  • 11 November 2012 - 14:06

    Tiny Wn Wim:

    Hey Jannine

    we hebben wel een paar tips,
    wat wij heel graag hadden willen doen is met dolfijnen zwemmen,maar door het slechte weer op dat moment is dat niet gelukt,
    je kan dat in de plaats Russell in het noorden van Nieuw zeeland,ook wel de Bay of Islands genoemd,
    maar ik denk dat het ook wel dichter bij Hamilton kan
    wat ook heel mooi is,is het kleine plaatsje Taupo gelegen aan het mooi lake Taupo,
    turqoise water omringt door mooie bergen,
    iets verder ligt de plaats Napier,(ongeveer 230 km van Hamilton) veel huizen zijn in Art - deco stijl gekleurd heel apart,ook kun je daar de mooie vogel de Jan van gent bewonderen,
    er is een excursie te boeken er naar toe,de vogels leven daar in een grote kolonie,
    als je wat van de maori,s wil zien moet je in de plaats Rotorua zijn,deze plaats is ook bekend om de stinkende geisers,
    maar we denken dat je vriendin/ haar familie ook wel het een en ander weet te vertellen,
    voor het zover is zullen we ongetwijfeld nog iets van je horen,

    groeten Tiny en Wim

  • 11 November 2012 - 19:35

    Lilian:

    Hallo Janine, wat fijn dat er weer iets te lezen valt van jou!!!!
    Het is inderdaad leuk om de omgeving van jouw dagelijks leven te zien, en het ziet er heel mooi uit!!
    Tel de dagen nog maar niet te snel af; voordat je het weet sta je weer in ons kikkerlandje!!
    Ik vind het superknap dat je dit avontuur bent ingegaan, en je zal er voor de rest van je leven iets aan hebben, dat weet ik zeker.
    Leef Janineke, geniet er nog heeeel veel van, tot je volgende berichtje,
    groeten, Lilian

  • 11 November 2012 - 20:06

    Ingrid Hendriks:

    Ha Janine
    goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    Floor heeft even meegekeken naar de foto's van het huis en vond vooral de kinderkamer erg roze!
    Wij zijn al weer druk bezig met het maken van surprises; de meiden moeten voor ieder clubje waar ze bij zitten een surprise maken. Genoeg te doen dus!
    Maar als het goed ga jij de Kerstman ontmoeten?!
    Lijkt me heel apart om Kerst met zomerse temperaturen te vieren.
    Geniet van alles wat op je pad komt!
    groetjes Ingrid

  • 11 November 2012 - 20:30

    Ditte:

    Wat een droomhuis!! :o
    Geniet ervan en nog heel veel plezier!! =D
    Liefs xxx

  • 12 November 2012 - 09:03

    Barmaatje:

    Hee Janine,

    Leuk om te lezen dat je het nog zo goed hebt!
    De reis naar nieuw Zeeland zal vast en zeker veel mooie avonturen opleveren, ga lekker veel ondernemen en geniet van de mooie tijd daar.

    Ps in dat huis zou ik het ook super lang vol kunnen houden hihi

    xxxx Iris

  • 12 November 2012 - 19:39

    Harm:

    Hoi Janine,

    De vooruitzichten zijn meer dan fantastisch. Geniet ervan. Het huisje is wel aardig.hihi
    Ben trots op je.
    XXXXXX
    Harmpje

  • 12 November 2012 - 23:35

    Erna:

    wauw Janine,

    Diep respect voor je, Folow Your Dream, dat is zeker op jou van toepassing.

    Ik ben heel erg jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    groetjes

    erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Janine

Actief sinds 18 April 2012
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 17741

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 30 November -0001

Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: