Just to say Hi! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janine - WaarBenJij.nu Just to say Hi! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janine - WaarBenJij.nu

Just to say Hi!

Blijf op de hoogte en volg Janine

26 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Hallo lieve volgers,

Mijn leven hier gaat heerlijk zijn gangetje, ik hoef jullie ook niet meer te vertellen hoe mijn werk weken er uit zien, want dat weten jullie allemaal al!

De tijd, die gaat als een speer, ik ben alweer vier maanden in het mooie Australië en ik ben het nog lang niet moe!
Gelukkig mag ik hier nog zes maanden blijven en genieten van een heel veel mooie dingen!

Tijdens het reizen ga ik dan ook niet alleen de oostkust van Australië bewonderen…

Maar nog verder weg en met nog meer tijdsverschil!
Inderdaad, Nieuw-Zeeland. Een aantal weken geleden heb ik mijn ticket geboekt. In februari mag ook ik een stukje van dit land bewonderen.
Maar het gaat me niet alleen om het mooie land, ook woont in Nieuw-Zeeland een oud klasgenootje van de basisschool, ze is na groep vier met haar ouders en zusje naar Australië verhuisd en inmiddels wonen ze in Nieuw-Zeeland.
Na een lange tijd geen contact met haar te hebben gehad, is dat sinds twee jaar weer terug en na 12 jaar elkaar niet gezien te hebben, gaat dat nu toch weer gebeuren!
Wauw, geweldig toch!
Ik heb er in ieder geval zin in.

Mijn weekenden op dit moment zien er altijd redelijk rustig uit, ik onderneem niet heel veel omdat ik mijn geld probeer te sparen voor mijn fantastische reis die ik straks zal maken. Zodat ik niet te veel van mijn Nederlandse rekening hoef te plukken..

Maar sinds drie weken woont er een Fins meisje in een plaatsje naast Bella Vista, ze werkt ook als au pair en ze is hartstikke gezellig. Dus nu maken we af en toe een trip naar de stad of gaan we shoppen en ergens wat drinken.
Sparen doe ik nog steeds, een week wat meer dan de andere, maar daar moet ik me toch ook helemaal geen zorgen over maken. Ik doe dit uiteindelijk maar een keer en daar geniet ik volop van!

Anniek, het meisje waarmee ik samen hier naartoe kwam en waar ik veel tijd mee heb doorgebracht, inmiddels een hele goede vriendin, is verhuisd naar Darwin. Ja Darwin, helemaal in het midden van het noorden van Australië.
Ondanks veel contact zien we elkaar nu dus niet en dat is best wel jammer, want wat hadden we het toch altijd gezellig!
Maar niet getreurd, want vanaf eind februari zitten we weer twee maanden aan elkaar vast, haha!

Eigenlijk dacht ik dat dit een erg kort berichtje zou worden, maar er was toch meer informatie die ik met jullie wilde delen!
Ik zal beloven dat vanaf februari de verhalen allemaal nieuwe en iets leukere informatie bevatten, o.a. over Janine op een surfplank, 4WD safari, couch surfen bij vreemden, Koala's knuffelen en ga zo maar door!

Tot snel!
Liefs Janine

- The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams -

  • 26 Oktober 2012 - 08:54

    Marleen Xx:

    Hé Janine,
    Alweer zo'n mooi verhaal; leuk geschreven! En we zijn het helemaal met je eens: wat een heerlijke vooruitzichten! Wie had dat ooit gedacht, dat je je geëmigreerde vriendinnetje terug zou zien.
    Geniet ervan! Groetjes, een fijn weekend en tot snel. xxxxxxxxxx Marleen & Gerard

  • 26 Oktober 2012 - 11:10

    Linda:

    Haa Janine!

    Wat leuk om zo weer even wat van je te lezen ipv alleen via de whatsapp ;-) !
    En wat ontzettend ruig om je oude klasgenootje weer te zien!!

    Geniet ervan!
    x Linda

  • 27 Oktober 2012 - 19:32

    Ditte:

    Heey liefie,
    leuk die verhalen van jou!
    Ik wil héél graag een foto van Janine op een sufplank zien :P haha

    Have fun!
    Liefs, Ditte

  • 28 Oktober 2012 - 10:03

    Harm:

    Hoi Meid,
    Het was weer smullen van je verhaal. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik gun het je zo.
    Een droom wordt werkelijkheid. Eigenlijk ben ik stik jaloers, zoals zo velen denk ik.
    Tot gauw, tot Skypes.

    XXXXX

  • 06 November 2012 - 09:59

    Will:

    Wat een leuk verhaal weer, en wat super om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt en nog vol met plannen zit. Groot gelijk, lekker doen en genieten.
    Ook je foto's zijn prachtig. Mede door je verhalen, enthousiasme en foto's een land dat op mijn verlanglijstje is komen te staan.
    Lieve groetjes van je buufje
    Will

  • 08 November 2012 - 20:22

    Tiny En Wim:

    Hoi Janine,

    we volgen je nog steeds, en lezen nog altijd je mooie verhalen.
    welke plaats ga naar toe in Nieuw Zeeland ?
    je weet dat we 7 jaar geleden ook in Nieuw zeeland zijn geweest. en wel op het
    Zuider eiland als op het Noordereiland,een heel mooi land met prachtige natuur.
    laat nog maar eens wat van je horen,


    groetjes Tiny en Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Janine

Actief sinds 18 April 2012
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 17736

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 30 November -0001

Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: