Hakuna Matata - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janine - WaarBenJij.nu Hakuna Matata - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janine - WaarBenJij.nu

Hakuna Matata

Blijf op de hoogte en volg Janine

24 September 2012 | Australië, Sydney

Hallo!

Bedankt allemaal, voor de lieve reacties op mijn verhalen! Het doet me goed dat jullie ook een beetje plezier hebben in het lezen van al die letters..

Nadat Anniek en ik onze reisplannen al een beetje hadden doorgesproken wilden we het toch ook wel graag definitief maken en zeker weten dat we over een half jaar ook echt alle mooie stranden van de oostkust mogen gaan bewonderen.
Daarom hebben we op maandag 20 augustus onze vlucht naar Cairns geboekt.
Vanuit hier zullen we onze reis beginnen en strand voor strand terug gaan richting Sydney. Hiervoor hebben een zee van tijd, dus tijd om te genieten zullen we echt niet te kort komen!

Zaterdag 25 Augustus vierde Kaitlin haar verjaardagsfeestje voor haar klasgenootjes, een bowlingparty!. De vriendjes, vriendinnetjes en Kaitlin hebben een erg leuke dag gehad!
Wij mochten toekijken…

Later die dag heb ik Anniek opgezocht in Randwick, gevolgd door een gezellige avond! We zijn geweest uiteten in Bondi waar we buiten op het balkon zaten en een prachtig uitzicht hadden op de Harbour Bridge terwijl het donker was. Dat was wel weer even een moment om extra te genieten!

Na het eten hebben we, zoals we dat toch wel erg vaak doen, weer een film bezocht!.. Deze keer Magic Mike die al een tijdje op het lijstje stond!

Op die zondag hebben we de mooie Bondi – Coogee coastwalk weer gewandeld.
Genieten van de mooie natuur en de heerlijke lente in Sydney.
Wat hebben we het toch goed!

Het weekend van 1 September ben ik thuis gebleven want op die avond mocht ik babysitten.
Een filmavondje met Kaitlin, wat een gezelligheid!
Op zondag heb ik een heerlijke luie dag gehad..

Zaterdag 8 September ben ik met drie andere meiden naar Taronga Zoo geweest. Ja alweer… Maar deze keer wel de laatste keer, want zo bijzonder is het nou ook weer niet. Maar het was wel fijn om weer even buiten de deur te zijn.
Alweer een gezellige dag gehad is Anniek meegegaan naar Bella Vista.
Op zondag zijn we gaan shoppen!! Altijd leuk en nog gezellig ook!

Het weekend van 15 september heb ik ook in Bella Vista doorgebracht. Op zaterdagavond mocht ik babysitten op Kaitlin en haar beste vriendinnetje Lauren.
Die twee meiden vermaakte zich prima samen, dus ik kon lekker met de voetjes omhoog op de bank gaan liggen!

Zaterdag 22 september is Anniek naar Castle Hill gekomen waar we lekker wat hebben gedronken en in de avond een hapje hebben gegeten. Daarna zijn we naar mijn huis gegaan waar we op de bank zijn geploft en gezellig films hebben gekeken.
Uiteindelijk zijn we nog redelijk vroeg gaan slapen, wat is dat toch fijn!

Zondag 23 september zijn we samen richting de stad gegaan en hebben we Marieke opgewacht.
Vanuit Circular Quay zijn we met de ferry naar Manly gegaan, waar we met geluk nog een plaatsje wisten te bemachtigen op het drukbezochte strand.
Een heerlijke dag gehad en genoten van het mooie weer!

Deze week en de volgende week heeft Kaitlin vakantie.
Deze ochtend hebben we al lekkere cup cakes gebakken en dankzij het mooie weer zijn we vanmiddag al in het zwembad gesprongen! Dagen zoals deze zullen nog veel volgen! De lente is nu echt begonnen en het is heerlijk in het zonnetje!
We gaan lekker genieten van deze twee vrije weken..

Lieve Groetjes vanuit het mooie, warme en zonnige Australië!


  • 24 September 2012 - 10:29

    Iris:

    Ahhh super nice je verhalen!
    Ik verklaarde je eerst voor gek dat je zo lang ging, maar nu ik dit allemaal lees
    denk ik ; Wat heb jij het goed bekeken!!
    Als ik het zo lees vermaak je je daar super goed, heel leuk om te lezen.

    Super veel plezier daar lieveling!

    xxx barkamaraat

  • 24 September 2012 - 15:27

    Ditte:

    Woeha, weer zo'n leuk verhaal!
    Het is leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt (jaloers!!!)
    De film Magic Mike heb ik ook gezien, was echt leuk!
    Ik hoop snel weer van je te horen!

    xxx Ditte

    P.s. was echt een leuk verjaardagscadeau dat je belde! =D

  • 24 September 2012 - 16:53

    Elisa M:

    Heee Janine!

    Leuk om al je verhalen te lezen en goed dat je het naar je zin hebt!!
    Echt gaaf dat je ook nog gaat rondreizen en alle mooie stranden gaat bewonderen... jaloers!!

    Enjoy & have fun!!

    X Elisa

  • 24 September 2012 - 17:09

    De Vader:

    Hoi Janine,

    Ik heb wederom genoten van je verhaal.
    Het doet me goed dat je het daar zo naar je zin hebt.
    Ben trots op je.
    Tot Skypes
    XXXXX

  • 24 September 2012 - 17:56

    Linda:

    Haa janine!!

    Wat leuk desse 't zu nao dien zin hebs dao zu wieet weg!
    Allemaol leuke dingen.. Dich vermaaks dich waal!

    Heej alles zieen gangetje! Heerlijk det schoollaeve.. Ahum ;) !

    Geniet dr van!
    xx Linda

  • 24 September 2012 - 19:10

    Desiree Verhijden:

    Wauw Janine ben jaloers op je haha! Geweldig dat je dit allemaal meemaakt Geniet er nog van en heel veel lieve groetjes vanuit t Nederwieertse xx

  • 25 September 2012 - 19:16

    Karin:

    Hoi Janine,

    Vanoet un kaod en wind-jerig Neejwieert, bin ich jaloers op dig.
    Lekker shoppe, zwumme, filmke kieeke, geniete van ut schoeene waer, dju toch, waat hebse ut slecht;-)
    Genieet dur mer lekker van, en ich van dieen verhaaltjes.

    Greetz K'-tje

  • 25 September 2012 - 22:42

    Kim:

    Lieve Janine,

    Leuk om jouw verhalen hier te lezen!
    Stiekem ben ik een beetje jaloers hihi.
    Tot snel weer op skype!

    Xxx Kim

  • 16 Oktober 2012 - 18:14

    Froukje:

    lief vriendinnetje van mij!

    Wat leuk om je verhalen allemaal te lezen! Had dit verhaal nog even gemist.
    Maar heel fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat je je draai zo goed kan vinden (ik had ook niet anders van jou verwacht;) ). Ik ben heel trots op jou en ook wel een beetjel jaloers haha:p
    Je hebt in ieder geval genoeg te doen daar, dat zie ik wel!

    We moeten nog steeds weer un keer skype!

    Geniet er van mup!

    Liefst Froukje xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Janine

Actief sinds 18 April 2012
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 17743

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 30 November -0001

Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: