Het begin.. - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Janine - WaarBenJij.nu Het begin.. - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Janine - WaarBenJij.nu

Het begin..

Door: Janinevnispen

Blijf op de hoogte en volg Janine

19 April 2012 | Nederland, Nederweert

Hallo Allemaal,

Welkom op mijn reis blog. Vele van jullie zullen al weten dat ik als au pair naar Australië wil gaan.. Op deze website zal ik jullie tijdens mijn reis op de hoogte houden van mijn avonturen!

In februari heb ik mij aangemeld als au pair bij Travel Active. Daarna heb ik een pakket ingevuld, een fotoalbum gemaakt en een brief geschreven aan mijn toekomstige host family. Ook heb ik een interview gehad met Travel Active waar ik nog een aantal vragen heb mogen beantwoorden. Een week na het interview ben ik geaccepteerd als au pair.

Daarop volgde de zoektocht naar een gezin. Via een website kregen families de mogelijkheid om hun profiel te plaatsen. Nadat ik het profiel had bekeken, was het aan mij de keuze om een reactie te sturen of niet.
Uiteindelijk stonden er maar liefst 17 gezinnen in de lijst en had ik al een aantal e-mails ontvangen van moeders die mij graag als hun au pair wilden.
Ik heb een Skype gesprek gehad met een van de eerste gezinnen, hierbij ontstond meteen al een klik. Na een aantal dagen hebben we nog een keer een Skype gesprek gehad en hebben we samen besloten dat ik de nieuwe au pair zal zijn van deze familie.

De familie Kearney. Drie kinderen, een meisje van 3, een jongen van 5 en een jongen van 8 jaar oud.
Ze wonen in Umina, bij Umina Beach. Het is ongeveer een uur en een kwartier reizen naar Sydney! Goed te doen dus!

Gisteren heb ik een voorbereidingsworkshop gehad waar ik een aantal andere meiden heb ontmoet die ook naar Australië gaan en ook in de buurt van Sydney zullen wonen.

Mijn visum is al aangevraagd en mijn contract wordt ook bijna teruggestuurd..

Ik heb er zin in!
Janine




  • 19 April 2012 - 11:09

    Marieke :

    Haaa Janine,

    Zo komt alles wel heel dichtbij he :)
    Ik ben erg jaloers op jou 66 dagen ;)

    xx Marieke

  • 19 April 2012 - 11:21

    Kirsten:

    Eerst nog even je diploma halen en ga er dan maar lekker van genieten! je hebt het verdiend!
    liefs Kirsten

  • 19 April 2012 - 14:26

    Amy:

    Pas je wel goed op jezelf!?

  • 19 April 2012 - 15:58

    Hely:

    ik ga je heel erg missen :(
    maar ik wens mijn beste dinnetje het beste toe! maak er een leuke tijd van, kom tot rust maar vooral heel veel genieten! (L)

  • 23 April 2012 - 19:01

    Anouk:

    Echt helemaal super!!! Trots op jou dat je dit aandurft :D. Ook altijd mijn droom geweest maar nooit gedurft! Ik ga je zeker volgen..

    Liefs, Anouk

  • 19 Juni 2012 - 20:51

    Caro Klaessens:

    Ahhhh Janine! Wat eeen dotjes! X

  • 21 Juni 2012 - 20:27

    Tiny:

    Hoi Janine,
    Nog maar een paar dagen, en dan is het zover.Je avontuur in Australië gaat beginnen.
    Alvast een goede reis zondag, enne . . . succes daar.

    Groetjes, Tiny.

  • 25 Juni 2012 - 08:46

    Karin Geraats:

    Hoi Janine, je zult de lange lange reis nu wel achter de rug hebben.
    Een paar dagen bijkomen van de jetlag, en dan aan de slag, met jouw kiendjes...

    Heel veel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederweert

Janine

Actief sinds 18 April 2012
Verslag gelezen: 711
Totaal aantal bezoekers 17737

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 30 November -0001

Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: