It's almost time for the next part.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janine - WaarBenJij.nu It's almost time for the next part.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janine - WaarBenJij.nu

It's almost time for the next part..

Blijf op de hoogte en volg Janine

27 Januari 2013 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Zeven maanden geleden begon mijn grote avontuur en over een paar dagen begint mijn reis door een deel van Australië en naar Nieuw-Zeeland!
Maar eerst nog even de afgelopen weken:

Oudejaarsdag.
Heel erg vroeg, om zes uur in de ochtend, zat ik al in de bus richting de stad.
Daar had ik met vier andere meiden afgesproken en zijn we samen aangesloten in de lange rij om later die ochtend de Botanic Gardens in te kunnen.
Rond 11 uur waren we eindelijk in de Botanic Gardens en hebben we een plek bemachtigd waarbij we nog een redelijk goed uitzicht hadden op de Harbour Bridge.
Het was heel erg warm die dag, maar gelukkig hadden we rond 18.00 uur een beetje schaduw en iets meer frisse lucht!
Om 21.00 uur was er een generale repetitie van het vuurwerk, ook wel voor de kleine kinderen die dan daarna lekker naar bedje kunnen. Dit vuurwerk was al helemaal te gek!
Maar om 00.00 uur was het helemaal een spektakel. Een vuurwerkshow van 15 minuten lang, wauw! Wat bijzonder om dat een keer mee te mogen maken!
Die ochtend daarna was ik om 07.00 uur weer thuis.
Het was het vroege opstaan, lange wachten en de warmte helemaal waard!

Het weekend daarna ben ik ook nog een dag naar de stad geweest, ik heb nog een paar extra foto’s gemaakt van Sydney vanuit de Harbour Bridge waar ik nog niet was geweest!
Ieder weekend zijn er verschillende markten, daar ben ik nog een keer overeen gelopen en genoten van Sydney!

Gisteren was Australia day. Op deze dag wordt gevierd dat in 1788 de eerste vloot Sydney bereikte.
Vooral in de avond was het weer hartstikke mooi. Samen met de nieuwe au pair die gisterochtend was geland in Sydney was ik in Darling Harbour. Verschillende boten kwamen binnengevaren in Cockle Bay, waarbij informatie werd verteld.
Rond 20.45 uur begon weer een waanzinnige vuurwerkshow waar we weer erg lang van hebben mogen genieten!

Kaitlin heeft nog steeds vakantie, maar ze gaat aankomende woensdag weer naar school.
Ik doe dus nog een dagje school want donderdag vlieg ik naar Melbourne en gaat mijn reis van start!
Het is nooit leuk om afscheid te nemen, maar ik mag heel veel mooie gebieden gaan bewonderen en daar heb ik heel erg veel zin in!

Tot snel!
Xxxx

  • 27 Januari 2013 - 02:59

    Kelsey:

    Ha Janine!

    Zeven moandje alweer, waat is de tied toch umgevlogen! Aan de verhalen te leaze hebse waal echt een super tied gehad doa (en vul veurwerk gezeen haha) en det zal nemus dich mier aafnemen. Nieuw Zeeland er nog bee kan ich dich allein mer aanroaje, doa kriegse zeker geine spiet van :)

    Geniet van deze letste tied en tot snel in neiwieert! :)

    X

  • 28 Januari 2013 - 09:25

    Harm:

    Heeee Meisje,


    Mooi verhaal, en geweldige foto's.
    Nu gaat het er op aan.
    Kun je eindelijk gaan rondvliegen en rondtrekken.
    Vanaf donderdag wordt alles anders. Het gevoel dat je alles zelf kunt bepalen, en regelen.
    Heerlijk.
    Het is je van harte gegund.

    XXXXXXXX

  • 29 Januari 2013 - 16:40

    Thijs, Marlie En De Kids...:

    Hoi Janine,

    Wat is de tijd toch vlug gegaan en wat heb je geweldige dingen gezien en meegemaakt. We vonden het erg leuk om al je verslagen te lezen en foto´s te bekijken. We vinden het nog altijd heel knap van jou dat je dit avontuur bent aangegaan.
    We wensen je heel veel plezier in Nieuw Zeeland en klets maar lekker bij met die dame daar. Leuk !!Geniet ervan en we blijven je volgen.....
    Heel veel liefs van ons allemaal en een dikke knuffel van Levi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Janine

Actief sinds 18 April 2012
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 17710

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 30 November -0001

Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: